Det jeg skaber for dig skal være mere end smart, det skal faktisk virke.

Du har behov for marketing, der tiltrækker nye kunder eller de rigtige medarbejdere til din virksomhed, og det er jeg godt klar over. Desværre oplever alt for mange kunder, at deres marketing reelt ikke skaber en målbare effekt, og det gør, at marketing ofte ses som en ren omkostning i forhold til salgsafdelingen.

Virkeligheden overgår ofte fantasien, og fordi kunderne skifter adfærd, overtager marketing ansvaret for op til 60% af en mulig kundes vej til at blive kunde i din virksomhed. Det er en udfordring for selvforståelsen i alle organisationsområder.

Man kan sige, at salg i traditionel forstand mister betydning, men man kan også sige, at salgsafdelingen bliver mere vigtig, da de nu kun har 40% af en kundes vej til at lave samhandel med din virksomhed. Salgsafdelingen er i sidste ende spidsen af din organisation og ofte dér, hvor kunden bliver mødt individuelt.

Forretningsforståelse

Det er vigtigt at forstå din forretning og dine ambitioner, hvis jeg skal skabe en løsning, der er værdiskabende og opfylder dine kunders behov.

Derfor bør jeg kende din virksomhed godt, så jeg kan skabe en løsning, der giver størst muligt afkast.

Kvalitet

Alt for mange virksomheder har eller har haft webløsninger, der ikke rammer det tekniske niveau, som er nødvendigt for at tiltrække kunder eller leads.

Jeg sikre, at de løsninger jeg leverer har effekt på internettet, uanset om det er en lille billig MicroJoe løsning eller en stor kompleks løsning.

Mit firmanavn udspringer fra min holdning om at gøre ting rigtigt første gang, jeg laver en opgave for dig. Gør man noget, kan man lige så godt gøre det godt.

Det ved alle også vores kunder, og jeg gør det absolut maksimale inden for de budgetrammer kunderne har.

Mit firmanavn er naturligvis også med til at skabe smil og sjove kommentarer, men så længe det er med smil på læben, er det godt, for mennesker husker ofte et navn bedre, når de kan forbinde et navn med en følelse.

Jeg gør det meste selv

Jeg løser cirka 90% af kundernes opgaver in-house.

Har du et helt særligt behov, som jeg ikke kan dække internt, er jeg dit “anker”, der sikre, at opgaven kommer godt i havn og hænger sammen med din øvrige kommunikation.

Du har altså kun behov for én samarbejdspartner, men jeg accepterer naturligvis, hvis du har andre virksomheder, jeg skal samarbejde med, når jeg løser din opgave.

Jeg designede min første hjemmeside tilbage i den tidlige “Internet Stenalder”.

Det var dengang, der kun var 357 registeret hjemmesider i Danmark, og især i provinsen var der en holdning, at det der internet var en døgnflue. Det er nemt at være bagklog, men man kan nok med rimelighed konstaterer, at “det der internet” er en ret sejlivet døgnflue.

Igennem tiden har jeg udviklet og opdateret mine praktiske færdigheder og kombinerer dem med min erfaring som selvstændig og ejerleder. Jeg ved også, at mange ejerledere er frustreret over, at deres investeringer i marketing ikke giver det forventede afkast, og jeg er faktisk enig i den frustration. Der er for få virksomheder i min branche, som har fokus på at skabe noget, der faktisk tiltrækker kunder og leads. Reklamer for vores forretningsområde italesætter hjemmesider, som er smukke og flotte, og det er sådan set ok, men hvem tør og vil bruge ordet effektivt? I min verden er det en klar fejl, for er der noget, du har behov for, så er den en hjemmeside eller webshop, der har effekt.

Mit mantra er derfor altid at have fokus på bolden, hvor det i de fleste tilfælde handler om reel effekt og ikke så meget alle de bløde værdier som branding generelt. Branding er fint, men den er kun noget værd, når det, du får skabt, også virker. Det er de færreste små og mellemstore virksomheder, der kan nøjes med branding.

Jeg deler gerne ud af min egen viden og erfaring, derfor er jeg også mentor hos Sparringspartnerne. De områder jeg kan tilbyde en mentorfunktion inden for er: salg, marketing og IT. Sparingspartnerne tilbyder erhvervssparring til ejerledere og ledere i danske virksomheder på non-profit niveau og dækker et meget bredt fag- og funktionsspektrum.

Læs mere om Sparringspartnerne her…

Kontakt

Jan Thorsø Andersen – e-mail: jan@lazyjoe.dk

Telefon: +45 2757 7847

Digital rainmaker

LinkedInFacebookEmail

Samarbejde i branchen

Mener du, at der er basis for et samarbejde imellem din virksomhed og vores, er du altid velkommen til at tage kontakt til Jan og få en snak om de muligheder, du mener, der kan være.

Jan samarbejder gerne med andre, uanset om du er freelancer eller bureau, og Jeg tror på, at samarbejde kan være virkningsfuld og værdiskabende for kunderne.

Jan Thorsø

Telefon +45 2757 7847

Lazyjoe er sponsor, og Mathias har også plads til dit sponsorat.

largesideskudsponsor1

Jeg er sponsor for Mathias Poulsen – en af Danmarks bedste superbikekører. Mathias har også brug for din støtte, besøg hans hjemmeside og tag en snak med ham om et sponsorat. Jeg er sikre på, det også har reklameværdi for dig.

www.poulsenracing.dk